آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۱۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ساعت ۱۶:۲۵

گفتگو با فرزند مددجوی کمیته امداد که شهردار شوقان شد

بسیاری از جوانان معتقدند برای رسیدن به موفقیت باید سرمایه و حامی مناسب داشته باشی و همین نوع تفکر، سدی می‌شود در برابر پیشرفت‌های دوران جوانی.
گفتگو با فرزند مددجوی کمیته امداد که شهردار شوقان شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، این  گفتگویی کوتاه با فرزند مددجوی خراسان شمالی است که امروز توانسته با حمایت‌های کمیته امداد به مناصب مختلف اجتماعی و اداری دست یابد. حسین حسنی یکی از فرزندان موفق استان سرسبز خراسان شمالی است که در سال ۵۴ دریکی از روستای های شهر شوقان متولد شد.
او در خصوص زندگی‌اش می‌گوید: سال ۷۶ به دلیل کهولت پدر و نبود درآمد، تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتیم. ما ۱۰ فرزند بودیم که تأمین نیازهای تحصیلی وزندگی از توان پدر خارج بود، چراکه او هرروز سالمندتر و نیازهای روزمره بچه‌ها هم بیشتر می‌شد.
سال ۷۶ تحصیلم را در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کردم و البته این اتفاق محقق نمی‌شد مگر با کمک‌های کمیته امداد. پرداخت شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی کمیته امداد ازجمله عوامل موفقیت من بود.
 وی استخدام در آموزش‌وپرورش را به‌عنوان معجزه‌ای در زندگی‌اش نام برد و گفت: کارم را باانگیزه دوچندان آغاز کردم و سپس تصمیم گرفتم ادامه تحصیل دهم و مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ کنم؛ و هم‌اکنون دکتری خود را به اتمام رسانده‌ام.
 حسنی به فعالیتش در حوزه کمک‌رسانی به کمیته امداد هم اشاره کرد و ادامه داد: سال‌ها پیش مسئولیت مرکز نیکوکاری شهر شوقان را بر عهده گرفتم و طی آن توانستم با استفاده از ظرفیت مردمی و همکاری خیران، راه خدمت‌رسانی بیشتر به مددجویان کمیته امداد را فراهم کنم.
 سال‌ها بعد، با انتخابم در جایگاه شهردار شوقان به جبران سال‌ها حمایت‌های کمیته امداد نیز توانستم خدمات مناسبی به این قشر از محرومین ارائه دهم.
 چهار سال تصدی من در پست شهرداری شهر شوقان دستاوردهای مناسبی در حوزه شهری به ارمغان داشت.
 وی که هم‌اکنون پست ریاست اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان خراسان شمالی را بر عهده دارد در خصوص سایر فعالیت‌های اجتماعی‌اش افزود: من طی سال‌ها زندگی هیچ‌گاه نگذاشتم مشکلات بر من فائق آید و همیشه توانستم باپشتکار درعین‌حال استفاده از پتانسیل جوانی در جایگاه‌های مختلف همچون خادم حرم رضوی، رئیس شورای حل اختلاف، تدریس در دانشگاه و سایرها بخش‌ها فعالیت کنم.
حسنی هم‌اکنون یکی از حامیان دانش آموزان نیازمند استان خراسان شمالی است و توانسته با کمک سایر خیران، نیازهای دانش آموزان ساکن در حاشیه شهرهای استان را درزمینهٔ پوشاک، لوازم‌التحریر، سبد غذایی فراهم کند.
وی همچنین به برنامه‌های پیش رو در خصوص توسعه اشتغال‌زایی مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون در حال احداث مجتمع رفاهی در مسیر جاده سنخواست به تهران هستم که به شکرانه سپاسگزاری از کمک‌های کمیته امداد به‌زودی ۱۰ نفر از مددجویان را در این مجتمع استخدام می‌کنم.
وی به خاطره در طول تدریس در آموزش پرورش نیز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون یکی از شاگردانش که فرزند مددجوی کمیته امداد بود در مقطع دکتری در استرالیا در حال تحصیل است.

انتهای پیام/


نظرات شما
معماریانی | 1397/10/14
0
0
باعث افتخار است. اول خودم را و بعد ایشان را توصیه می کنم در هیچ مقطعی به فکر منافع شخصی نباشد وگرنه تمام اجر کار از بین می رود.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی اخبار راز و جرگلان